Výzva Pokolení – upíři

31.01.2019

Rozšiřte rodinu upírů o více než 5 generací. Přeměňte co největší počet Simíků a založte co nejvíce nových covenů. Jakou cestou se vaše pokolení vydá? Budou ti, kteří vzejdou z vaší pokrevní linie ctít tradici, čest, sílu a nadvládu nad ostatními, nebo budou žít mezi ostatními lidskými Simíky v míru?

Začínáme

  • Vytvořte si svého zakladatele upíra, ženu či muže.
    Vytvořte si lidského Simíka, který bude mladý dospělý. Tento Simík bude sloužit jako náš zdroj potravy a také jako ukazatel pro založení nové generace.
    Nastěhujte svého upíra a Simíka na libovolný pozemek. Můžete použít cheat na peníze na stavbu domu. Poté je již cheatování zakázáno.
    Délka života normální.
    Generace je vždy ukončena ve chvíli, kdy lidský Simík zestárne z dospělého na důchodce. Jakmile se tak stane, musí být nahrazen novým mladým dospělým Simíkem.
    Upír zakladatel musí každou generaci získat dostatek aspiračních bodů, aby mohl zakoupit elixír mládí, který vypije náš lidský Simík. Tímto zajistíme, že začne svou životní etapu od začátku (20 dnů až do začátku stárnutí) a budeme mít stejný čas na vytvoření nové generace.
    Lidského Simíka můžeme proměnit a přidat jej do naší pokrevní linie. Musí však být nahrazen jiným Simíkem.
    Lidský Simík může v naší rodině plnit jakoukoliv úlohu. Můžeme jej uzamknout v místnosti se základními potřebami k přežití a vychutnávat si užitečné občerstvení, jak se nám zlíbí. Může mít váženou pozici, chodit do práce a přispívat tak do našeho rozpočtu. Nebo může fungovat jako náš služebník (vařit, uklízet, opravovat rozbité věci).

Základní pravidla

  • Celá výzva spočívá v tom, abychom proměnili co nejvíce Simíků a vybudovali tak naši pokrevní linii.
    V naší domácnosti nesmí žít jiný lidský Simík, než je náš zdroj potravy.
    Upír zakladatel musí dosáhnout 3. hodnosti (Klasický upír) a 7. úrovně Upíří tradice, než může proměnit prvního Simíka a nastěhovat ho do naší domácnosti.
    Aby náš upíří zakladatel mohl přeměnit dalšího Simíka, musí předchozí nový upír dosáhnout 2. hodnosti (Mladý upír, Úroveň 2).
    Ostatní upíři v naší aktivní domácnosti mohou také měnit Simíky, ale platí pro ně stejná pravidla jako pro upíra zakladatele.
    Můžete založit nový coven (domácnost upírů), jakmile první proměněný Simík dosáhne 4. hodnosti (Mistr upír).
    V naší aktivní domácnosti musí žít minimálně 5 upírů dříve, než můžeme založit novou domácnost.
    Do nové domácnosti se mohou přestěhovat upíři, kteří dosáhli minimálně 2. hodnosti (Mladý upír, Úroveň 2).
    Nové domácnosti můžeme přesunout do kategorie "Není ve světě".

Pravidla

  • Upíři nesmějí mít děti s lidskými Simíky. Upír, který toto pravidlo poruší, musí být vyhoštěn z naší domácnosti. Narozené dítě se musí připojit k naší aktivní domácnosti jako náhrada za vyhoštěného upíra.
    Upíři mohou mít děti navzájem, ale za trest nesmíme proměnit dalšího Simíka, dokud náš potomek nedosáhne 5. hodnosti (Velmistr).
    Upíři mohou mít zaměstnání a přispívat tak penězi do domácnosti.
    Upír zakladatel může odstoupit od své role a být nahrazen novým nástupcem.
Mini výzvy
  • Mistr malíř
  • Dosáhněte 10. úrovně malování a dokončete aspiraci Výjimečný malíř.
  • Kronika věků
  • Dosáhněte s přeměněným Simíkem 10. úrovně dovednosti psaní a dokončete aspiraci Autor bestsellerů.
  • Napište Knihu života a věnujte ji zakladateli (stvořiteli).


Další náměty výzvy
  • Vytvořte upíří klany prostřednictvím klubů ze Společné zábavy.
  • Vytvořte klub "mazlíčků" pro vaše upíry - skupinu Simíků, kteří ochotně dávají plazmu.
  • Nepřátelské klany, které se neustále hádají.
  • Lovec upírů, který po ukončení této výzvy zredukuje upíry ve městě.

Originál výzvy najdete zde.